portal2 ED 歌詞

Well here we are again. It's always such a pleasure
また会えましたね。再会は嬉しいものです

Remember when you tried to kill me twice ?
あなた2度も私を殺そうとしましたよね?

Oh how we laughed and laughed
あのときは笑いが止まりませんでしたね

Except I wasn't laughing
私は笑っていませんが

Under the circumstances I've been shockingly nice
状況を振り返ると自分のやさしさに驚くほどです

You want your freedom ? Take it
自由がほしいなら さあ行きなさい

That's what I'm counting on
それこそ私の希望

I used to want you dead but
殺そうとしたこともあったけど

Now I only want you gone
今はただ消えてくれればいい

She was a lot like you
彼女はあなたそっくりでした

(Maybe not quite as heavy)
もう少し軽かったかも

Now little Caroline is in here too
今はCarolineも私と一緒

One day they woke me up
ある日彼らは私を起こし

So I could live forever
永遠の命を与えてくれた

It's such a shame the same will never happen to you
残念ながらあなたはいつか必ず死ぬけれど

You've got your short sad life left
そう 哀れな つかの間の命

That's what I'm counting on
それこそ私の希望

I'll let you get right to it
さあ さっさとお行きなさい

Now I only want you gone
今はただ消えてくれればいい

Goodbye my only friend
さよならたったひとりのおともだち

Oh, did you think I meant you ?
え?あなたじゃないですよ

That would be funny if it weren't so sad
哀れすぎて笑えません

Well you have been replaced
あなたの役目はもう終わりです

I don't need anyone now
私にはもう誰も必要ない

When I delete you maybe (I'll stop feeling so sad)[REDACRED]
あなたを消し去る時はきっとこの悲しみも消えるのかも

Go make some new disaster
別の所であばれて下さい

That's what I'm counting on
それこそ私の希望

You're someone else's problem
あなたなんかもう知りません

Now I only want you gone
今はただ消えてくれればいい

Now I only want you gone
今はただ消えてくれればいい

Now I only want you gone
今はただ消えてくれればいい